fbpx

BLOG

TOP Social media trendy pre rok 2019

Marketing sociálnych sietí sa musí neustále rýchlo prispôsobovať. Tempo, ktorým rastú tieto platformy je neskutočný a ak si chceme udržať konkurenčnú výhodu musí sa týmto zmenám neustále prispôsobovať. Iné to nebude ani v tomto roku a preto vám prinášame krátky...

Čo zvážiť pred začatím tvorby loga

Žijeme vo vizuálnom svete. Súdime druhých na základe ich prezentácie a názor si dokážeme vytvoriť v milisekundách. V súčasnej dobe presýteného trhu musia značky bojovať oveľa viac o svojho zákazníka svojou jedinečnosťou a dôveryhodnosťou ako kedykoľvek predtým....

Užitočné nástroje pre marketérov

V tomto článku sa spolu s vami pozrieme na niekoľko nástrojov, ktoré by ste mali v dnešnej dobe ako marketér určite používať, či už na získavanie dôležitých informácií o zákazníkoch, trhu či na zvýšenie efektívnosti vašej práce. Tu je zoznam marketingových nástrojov,...

3 spôsoby ako obmedziť publikum na Facebooku

Niekedy sa ocitneme v situáciách kedy potrebujeme obmedziť publikum ľudí, ktorí vidia vaše príspevky z Facebooku (alebo samotné stránky!). Aj keď je to v rozpore so štandardným prístupom väčšiny obchodníkov na Facebook, občas existujú okolnosti, ktoré vyžadujú, aby...

5 marketingových trendov pre rok 2019

Trh a správanie spotrebiteľov sa v digitálnej dobe mení míľovými krokmi. Udržať krok s trendmi a so svojou konkurenciou vám pomôže v boji o zákazníka. Čím viac ste schopní plánovať do budúcna, tým lepšie sa vysporiadate so zmenami, ktoré prídu. Vybrali sme pre vás 5...

Marketingový model SEE-THINK-DO-CARE

Intenzívny marketing alebo pochopenie spotrebiteľského zámeru, ktorý vyvoláva vyhľadávanie, je koncept marketingového modelu Avinasha Kaushika - See, Think, Do, Care. Kaushik je digitálny marketingový evangelista v Googli a jednoznačne jedným z najznámejších...

Čo sú UTM parametre a prečo ich používať pri online kampaniach 1/2

Väčšina URL adries rôznych landing pages vyzerá ako reťazec náhodne pospájaných znakov, ktorým bežný návštevník nerozumie. V skutočnosti však väčšinu z URL adresy môžu tvoriť práve UTM parametre. Tento zhluk symbolov, písmen a čísel pomáha marketérom pri optimalizácii...

10 skvelých kombinácií fontov pre váš ďalší projekt

Dizajnéri trávia množstvo času hľadaním a kombinovaním tých správnych fontov aby ich výsledok vyzeral moderne a zároveň bol aj funkčný. Ak sa chystáte na váš ďalší projekt, určite sa vám hodí inšpirácia z nasledujúcich kombinácii, ktoré spolu skvele ladia.1, JULIUS...

Trendy vo web dizajne pre rok 2019

Udržať si moderný dizajn vašej web stránky je jedným z kľúčových atribútov pre dosiahnutie úspechu vášho webu. Množstvo zmien každých dvanásť mesiacov či už z vizuálneho hľadiska, vývoja algorytmov od Googlu či osvedčených príkladov. Web stránka, ktorá vyzerá moderne...

Ako získať čo najviac obsahu? Začnite recyklovať.

Každý z nás a stretol frázami ako Content is king, obsah predáva alebo ....... Rovnako každý z nás uvažuje denno denne nad tým aký nový obsah vyprodukovať a zaujať svoje cieľové publikum. Nezabúdajte že nejde len o množstvo obsahu, ale aj o jeho kvalitu a cielenie....

Remarketing vs Retargeting

Remarketing a retargeting sú pojmy ktoré patria, teda by aspoň mali patriť do portfólia každého marketéra. Často sa však pletú alebo považujú za to isté. Čiastočne za to môže aj Google. Chcete vedieť viac? Čítajte ďalej.Čo je to Retargeting? Predstavte si situáciu,...

Skryté významy v známych logách

Logá sú všade. Na oblečení, ktoré nosíme, na telefónoch, ktoré používame aj na jedle, ktoré si kupujeme - sme nimi neustále obklopení. Niektoré logá sú neuveriteľne jednoduché, iné až zbytočne  zložité. Ale jedna vec, ktorú nemôžete poprieť je, že každé logo má svoj...

Psychológia farieb očami zákazníka

Zamysleli ste sa ako pôsobia farby vo vašom logu či na letáku na vašich zákazníkov? Pravdou je že nad týmto aspektom je vhodné uvažovať už pri tvorbe identity. Nie len veľkosť písma či rôzne symboly vplývajú na zákazníkov ale aj farby. Farby sú častokrát podprahovým...

8 užitočných UX tipov pre vaše web stránky

Skúsenosti, ktoré vaši návštevníci získajú na vašich webových stránkach ovplyvnia nielen mieru konverzií, ale môžu výrazne ovplyvniť už základný fakt a to či návštevníci na vašich stránkach ostanú alebo hneď odídu. Pravdepodobne ste strávili veľa času a úsilia pri...